TOC w marketingu i sprzedaży

Najbliższy termin warsztatu otwartego 19-20 maja 2018 - zgłoś udział
istnieje możliwość zorganizowania warsztatu zamkniętego, dedykowanego u Państwa w firmie - zapytaj aszepielow@toc-consulting.pl

"Wdrażam ten sposób podejścia do procesu sprzedaży natychmiast"

"Oferujemy teraz skrócony czas dostawy po cenach premium i bardzo dobrze wpływa to na wzrost zysku"

Opinie, referencje i wyniki tutaj

WYZWANIA

Co jeśli możemy wyprodukować i dostarczyć znacznie więcej niż potrzebują aktualnie nasi obecni klienci?
Co jeśli możemy zrealizować więcej projektów niż do tej pory?
Co jeśli dostępność w naszych magazynach jest wyższa i możemy zrealizować więcej zamówień?

Kiedy w wyniku dokonanych usprawnień nastąpiła znacząca poprawa wyników operacyjnych a nasi obecni i potencjalni klienci jeszcze o tym nie wiedzą i nie kupują od nas więcej nasze zyski wcale nie rosną!

Cytując Boba, bohatera książki Cel, kierownika produkcji "... to już problem marketingu…"

Słusznie – swoją przewagę konkurencyjną trzeba umieć zaprezentować i sprzedać!

A co jeśli mimo tej konieczności widzimy też inne niepożądane efekty:

  • słaba skuteczność zamiany kontaktów na okazje
  • więcej kontaktów niż dział sprzedaży jest w stanie skutecznie obsłużyć – utrata okazji
  • zbyt długie cykle sprzedaży
  • oferta nie odróżniająca się od konkurencji
  • nierówne obciążenie zespołu sprzedażnego

Potrzebny jest skuteczny sposób!

 

CEL

Podczas tej sesji Akademii TOC zajmiemy się wyzwaniami stojącymi przed Marketingiem i Sprzedażą – jak zidentyfikować właściwe rynki, poinformować je o naszym produkcie, usłudze i doprowadzić do rozpoczęcia długotrwale korzystnej współpracy.

Celem sesji jest zapoznanie uczestników z podejściem TOC do:

  • segmentacji rynku według określonych kryteriów
  • konfliktu między warunkami a potrzebami
  • tworzenia oferty nie do odrzucenia (tzw. „mafia offer”) – zarówno dla klientów jak i dostawców i partnerów biznesowych
  • sposobu prezentowania i sprzedaży oferty wygrany-wygrany-wygrany
  • tworzenia, monitorowania i usprawniania procesu sprzedaży

 

Podczas tej sesji Akademii TOC będziemy podnosić umiejętności w zakresie identyfikowania okazji tam gdzie ich dotąd nie dostrzegaliśmy.

Uczestnicy poznają:

  • sposób identyfikowania istotnych potrzeb swoich odbiorców
  • kroki prezentowania oferty wygrany-wygrany-wygrany zwiększającej szanse na długotrwałą, korzystną współpracę
  • miarodajny sposób mierzenia wyników działu sprzedaży
  • efektywny sposób usprawniania wyników działu sprzedaży

 

KORZYŚCI i EFEKTY

Korzyści ze stosowania podejścia TOC w Marketingu i Sprzedaży:

  • jasno określone rynki
  • zrozumienie jak oferta zaspakaja potrzeby klientów
  • skuteczny, wizualny system monitorowania lejka sprzedaży
  • wysoka jakość kontaktów/leadów
  • wzrost skuteczności spotkań sprzedażnych (80-100%)
  • większa przewidywalność wyników sprzedaży
  • sprzedaż skupiona na wzroście przerobu (przepustowości) a nie na produkcie
  • redukcja ilości produktów sprzedawanych po obniżonych cenach
  • cele indywidualne i grupowe jasno określone i osiągane

DLA KOGO

Dla kogo jest ta sesja:

Sesja kierowana jest do osób zarówno związanych bezpośrednio z zagadnieniami marketingu i sprzedaży:

  • właściciele firm
  • dyrektorzy marketingu
  • dyrektorzy sprzedaży
  • pracownicy działów marketingu i sprzedaży
  • konsultanci biznesowi

oraz, jako, że atrakcyjną ofertę można stworzyć również dla dostawców i organizacji współpracujących:

  • osoby zarządzające działami zaopatrzenia

jak również

  • osoby, które zajmują się tzw. sprzedażą wewnętrzną, czyli na co dzień ‘sprzedają’ pomysły, pozyskując ludzi do realizacji przedsięwzięć (osoby zarządzające, kierownicy projektów).

 

sugerowane sesje poprzedzające: Wprowadzenie do TOC